2013. augusztus 28., szerda

Devil ~ Looking for angels #30

Looking for angels
Looking for angels
 Részlet:

,,Tizenöt éve. Tizenöt hosszú gyötrelmes éve. Tizenöt kegyetlen fájdalommal teli éve. Tizenöt éve, hogy anyám elkövette élete legnagyobb visszafordíthatatlan hibáját. Hazahozott a kórházból. Igen haza ezt nevezem az otthonomnak mivel másom sajnos még nincs. Ezt az ezer éves házat talán a legdrágább dolog benne a zár az ajtómon. De lassan telik ez az éjjel is utálom mikor nincs munka. Anyag is kellene lassan, majd este beugrok Butcherhez. Ő az aki megmentette az életem, és romokba döntötte egyszerre. Három éve annak a természetfeletti érzésnek amivel próbálom kárpótolni a hiányzó érzelmeket. Három éve hogy egy valamiről szól az életem. Három éve hogy a nem létező emberi kapcsolataim is szarrá mentek. Három éve hogy mindig ott van egy kis piros folt a könyökhajlatomban amit senki nem vesz észre aki nem tudja hogy ott van. Három éve hogy nem bírom ki egy bizonyos napi mennyiség nélkül és annak is három éve hogy az összes megkeresett pénzem rá megy. Azoknak is csalódást okoztam akik hittek bennem, de megtanultam hogy csak úgy lehetek valaki ha önző maradok. Ilyen környezetben nincs helye sem az érzelmeknek sem más gyengeségnek. Talpon kell maradni és előre törni bármi áron."


A történetről:


Először is, meg kell mondjam, ilyen alapsztorival még eddig nem találkoztam. Mármint, igazándiból nem is ismerem annyira, de biztos vagyok benne (Tehetnél ki egy ilyen modult az oldalsávba). Rejtély övezi eme történet sajátosságait. (Bocs, ezt most muszáj volt:D) Az elején nem történt semmi érdekfeszítő, valami mégis arra késztetett, hogy olvassam tovább, nem tudom, mi.
A srác, Devil, akinek a szemszögéből íródott a történet, nekem nem szimpi. Jó értelemben nem az. Remekül körül lett írva, egyszerűen a személyisége, amit alkottál neki: egy bunkó, érzéketlen, öntelt, drogos srác. Olyan, akinek a nevét félelemmel és rettegéssel merik kimondani.... Brrrrr....
Bevallom, nem olvastam végig, de majd fogom. Engem megfogott, és remélem, másokat is meg fog, ha elolvassák.

Személyes megjegyzés: Az, ami igazán zavart, az a pontok és vesszők hiánya volt, több helyen is. Egyes mondatok, első olvasásra nem értettem, mert így nézett ki: Ezt az ezer éves házat talán a legdrágább dolog benne a zár az ajtómon. Gondolom, a mondatod felénél átfogalmaztad és nem javítottad ki. Velem is elő szokott fordulni.
Imádom a fogalmazásmódodat! Ahogy pont a legjobb helyeken illeszted be a megfelelő mennyiségű információkat, az valami Wow:D Gratulálok.

Aki csodálja a fantáziád:
Vacak

Ui.: Cassie, láttam, panaszkodtál. Sajnálom, hogy nem haladok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése