2013. augusztus 27., kedd

Frida ~ My life as Frida #29

My life as Frida
My life as Frida
Mivel Frida így kérte tőlem, és mivel ehhez nem kell olvasni, gondoltam, gyorsan megírom és kész.

Csak kinézet(!)

Fejléc: A fejlécedbe egyszerűen beleszerettem! Minden remekül van elrendezve rajta. Én semmi pénzért nem változtatnék rajta.

Összhang: A háttered lila színe miatt tökéletes összhangban van egymással. Bár a szélesség miatt ez aligha látszik, szóval szerintem egy kicsit vegyél vissza az oldal szélességéből. Persze nem muszáj megfogadni, csak úgy mondom:) Az oldalak és a modulsáv címeinek lila színe is tökéletesen összepasszolnak, plusz a fehér alap is jól alkot mindehhez.


Sajnálom, ha rövid lett, de szerintem egy ilyen design-kritikához nem kell olyan sok minden, mint egy történetnél. - vagy csak én vagyok ilyen tömör:) -

További szép estét kíván:
Vacak

2 megjegyzés: