2013. szeptember 25., szerda

Cassie ~ Elrabolva #36

Elrabolva


Részlet


„Sietősen szedem a lábam a diszkó helyszínéről, ahol pár percel ezelőtt még békésen táncikáltam. Nekem ez túl sok, én erre még nagyon nem állok készen, s valószínűleg soha nem is fogok; főleg nem egy idegennel.
Egy kósza könnycsepp gurul végig arcomon, amit azonnal letörlök. Nem sírok, nem sírok, nem sírok!
Befordulok a sarkon, a sötét utcát csak pár pislákoló lámpa világítja meg, félhomály uralkodik.
Libabőrös leszek, ezért megdörzsölöm a felkarom.”

A történetről

Mikor megláttam a fejlécet, bevallom, volt egy kis szemforgatás. Azt gondoltam: "Na, már megint... na mindegy, a kötelesség, az kötelesség.". Aha, aztán elkezdtem olvasni. Kikerekedett szemekkel olvastam a sorokat, és nem túlzok, ez volt az első reakcióm: "Ez meg mi az anyám?!". Egyszerűen imádtam, és csalódottan vettem tudomásul, hogy nem egészen öt perc alatt a végére értem. És ne haragudj, de aki ilyeneket ír, nos... nem szívesen találkoznék veled egy sötét sikátorban :D. A cím abszolút fedi a történetet, és aki szereti a horrort és a vért, megspékelve egy kis valóság-szaggal, annak csak ajánlani tudom. Ide nem is tudok mit írni. :)

Személyes megjegyzés

Tudom, biztosan mindenki nagyon unja, hogy mindig ezzel kezdem ezt a rovatot, de hogy éljek egy szóviccel, ez az én vesszőparipám! :) Igen, a vesszőkre gondolok. Nálad pontosan a megszokott vesszőhiány ellentéte, a túl sok vessző áll fenn. Elég sokszor találkoztam vesszővel ott is, ahol nem kellett volna, és ettől kicsit úgy éreztem, mintha énekelnék. Ami még feltűnt, az a "j" és a "ly" keverése, erre is nagyon figyelj oda. Ezeken kívül csak néhány elírást találtam, ami egyáltalán nem feltűnő. A fejléced gyönyörű, abba nem tudok belekötni, de szerintem (!) használhatnál valami mutatósabb hátteret, mert ezzel a szimpla szürkével egy kicsit elhanyagoltnak tűnik a blogod.

Sok sikert a továbbiakhoz:
Yesaya

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése