2013. szeptember 22., vasárnap

Interjú #20 ~ Ashley és Kukorka

Helló Mindenkinek!
Most kivételesen én (Vacak) hoztam egy interjús bejegyzést, melyet első blogversenyünk kétszeres győzteseivel, Ashley-vel és Kukorkával készítettem. Csak halkan megjegyzem, hogy direkt én szerettem volna velük csinálni:)
Nos, akkor íme az interjú!
Interjút kérte: Vacak

Vacak: Mióta vagytok az írás szakmájában?
Kukorka: Hát, én körülbelül egy éve, Ashley pedig mióta tud írni, olvasni.
Ashley: Igen, tényleg de én nem szívesen osztom meg másokkal az irományaimat.

Vacak: Hogy merült fel a The Guardians of Light ötlete?
Kukorka: Skypoltunk. Így este fél tíz fele. És akkor megszólaltam hogy írnunk kéne egy blogot. Erre Ashley mondta, hogy jó. Ez volt a Guardians Of Light.
Ashley: Még aznap megbeszéltük a szereplők neveit nagy részben, de akkor Cartert még csak a " Kardos Csajként" emlegettük. Rá két hétre elkezdtük írni a Guardiant.
Kukorka: Jev meg volt a hapsi, akinek tetszik a kardos csaj.

Van valami külső tényező, ami esetleg segít a történet megalkotásában?
Egymás napi szinti fárasztása és Ashley jó párszor falba vert feje.
És hogy Kukorka folyton lefordul a székről a röhögéstől. Ezekből jönnek Jev és Carter lökdösődései. Például, mikor kilökte Carter Jevet az ablakon, az egyik ismerősöm tényleg kiesett az ablakomon. :)
De nem, egyébként más nem nagyon, a történet szinte teljesen önálló.
Ühümn, persze vannak dolgok, amiket zenékből vagy könyvekből szedünk, de egyébként nem nagyon.

Az írás számotokra csak amolyan hobbi, vagy szeretnétek vele komolyabb eredményeket is elérni?
Szeretnék, de Ashley nem.
Én is csak én max álnéven. :D
Legyél olyan, mint A.O. Esther, akiről 2 könyvön keresztül azt hittem, hogy angol, aztán kiderült, hogy magyar.
Az lesz, én leszek B.A. Ashley :P

Ki az vagy kik azok akikre úgy érzitek, számíthattok a Bloggervilágban?
Egymásra és az olvasóinkra, akik kommentelnek főleg, szerintem. Én személy szerint csak miattuk folytatom. Mert tudom hogy szeretik és érdekli őket, mi fog történni.
Én ugyanígy vagyok vele és szeretném ha még többet kommentelnének, mert így el is hiszem, hogy nem szar, amit írok.
Na jó, ebbe a témába most nem mászunk bele...
Akkor másszunk hegyet! :D
Kukorka... még számolunk -.- ( ez a Kukorka fej )

Változtatott valamit az írás a magánéleteteken?
*Tücsök ciripelés* Ketten: Nem! Max annyit hogy az életünk része lett és napi szinten gondolkodunk a részeken és össze-vissza visongunk ha meglátunk egy Ankh keresztet :)

Elmesélnétek, honnan ered a bloggernevetek eredete?
Ashley: Hát az enyém úgy, hogy mászkáltam egy városban nem messze Neverland-től és ezt a számot üvöltöztem:


Erre szembe jön egy barátom és rám ordít hogy: Ashley, fogd már be! Azóta ez a név nem csak bloggernévként hanem becenévként is rám ragadt :P Mellesleg ha valakit érdekelne: Nem, nem egyedül mászkáltam és azért üvöltöztem mert ez a kedvenc számom és nem érdekel hogy nincs hangom akkor is énekelni fogom!
Hát nekem van egy ismerősöm, aki minden élő és nem élő valaminek becenevet és nekem is adott, és hát a Magzat meg a Lárva foglalt volt, így én lettem Kukorka. (Van zsepim!! :DDD)

Lenne valamilyen tanácsotok a leendő írópalántáknak?
Szerezzetek író társat! Sokkal jobb úgy írni, hogy valaki folyton nyaggat és nem hagyja, hogy ki fogyj az ihletből, azt meg, hogy abbahagyd, végképp nem! Kölcsönösen lelket öntötök egymásba! Emellett az írás sok mindent megkönnyít. A hétköznapoktól kezdve a rosszabb napjaidban írsz egy kicsit depisebb részt, máris jobb kedved lesz. Az írás a lelked, az érzéseid történetbeli megtestesülése :) Szebbé teszi az életet. És csak mielőtt valaki azt hiszi, hogy értelmes vagyok, közölném, hogy a mélyen szántó gondolatok nem tőlem származnak, csak egyet értek velük :P Meg persze sok emléked lesz, amiről a műved jut majd eszedbe és amin tudsz mindig mosolyogni :D
Ha egyedül írsz, akkor mindenképp állj ki a véleményedért, és csak azt írd le, ami neked tetszik, ahogy szerinted jó. Bár én azt javaslom, inkább fogd egy jó haverodat és alkossatok ketten egy egészet. Úgy sokkal jobb írni, ha közben, miközben írsz valaki nyaggat hogy "Írj gyorsabban!", vagy ott röhögtet, hogy nem tudsz írni, mert majdnem kiszárad a szemed, annyira sírsz a röhögéstől, és ez történetírás és szórakozás egyben. És valahogy így mindig jobb lesz valami, ha mindig nevetsz, miközben azt csinálod, amit szeretsz és a képzeleted (meg persze a bolond írótársad, mint nekem Ashley) vezérel.

Ez az egész interjú ugyebár a blogversenyünkön elért helyezések végett jött létre. Milyen érzés volt, hogy mindkét kategóriában, amelyre beneveztetek, helyezést értetek el?
Kukorka egy regényt fog írni, úgyhogy szerintem egy szóban: Felemelő :)
Eredményhirdetés után, telefont elő tárcsázás "Ashley".
"-Figyi figyi figyi figyi, húúúúú képzel képzeld képzeld, képzeld, képzel... *levegő vétel* Tudod, volt a blog verseny, amire beneveztünk ésésésésésésés képzeld mindkét kategóriában másodikok lettünk vííííííííííííííííííí!:DDD - Kukorka
- Aha. - Ashley
Miután én majdnem megfulladtam, mert egy szuszra el akartam mondani mindent és majdnem sírtam örömömben, Ashley lereagálta egy "aha"-val. Majd egy 20 perc múlva végül leesett neki és akkor már örült ő is. Lényegében nagyon örültünk neki, főleg én, mert nagyon izgultam, hogy talán azért bukjuk el, mert nem fogalmazok olyan jól, mint Ashley.
Na jó ezt most fejezd be, és ezt nem itt fogjuk megbeszélni. Mellesleg ezer egymilliószor megmondtam már, hogy el sem kezdek írni, ha nem nyaggatsz, úgyhogy egyél sünt!

"Ohh, and this is my fault?!"
-.- Na jó ennyi a válaszunk, a következő eszmecsere már nem ide tartozik.

Kérés:


Mondanátok magatokról egy kis ,,ismertetőt''?
A nevemet nem mondom meg, én mindenkinek csak Ashley vagyok. Ez két okból van így. Az egyiket már tudjuk, hogy az a becenevem, a másik ok az az, hogy nem szeretem a rendes nevemet. A barátaim szerint "köztársaságban" élek, de szerintem maradjunk a falunál, de szeretem azt mondani hogy "Somwhere in Neverland" az all time low szám után. Imádom a zenét ebből kifolyólag két hangszeren is játszom, de inkább csak a gitárt gyakorlom. Imádom a fantasy könyveket mert nem ebben az uncsi világban játszódnak amiben mi élünk, ahol soha nem történik semmi :) Kukorka előszeretettel hív Vörinek a hajamba festett vörös tincsek után :) Mellesleg súlyos anatideafóbiában szenvedek xD ( akik tudják mi az értik mire gondolok ) Van egy fiókom ami tele van olyan füzetekkel amikbe történeteket kezdtem el írni, de van amihez már fél éve hozzá sem nyúltam. Mit mondhatnék még? Ja igen, előszeretettel idézgetek könyvekből úgyhogy: " Kutass, vadássz, ölj!" illetve "Szeretem ha olyanok utálnak, akikkel fél percet sem találkoztam" meg "Úgy nézel rá mintha ő fingotta volna a passzátszelet" és mivel minden második mondatom vége ez: de Jeeeeeeeeeeeeeeem
Kukorka vagyok. 14-nek mondom magam, de Ashley idősebb, mer én még csak 13 vagyok. Neverlanden lakom. Vannak rokonaim. :D Van két szemem, mind a kettő barna. Szeretem a rock számokat, de alapjában véve mindent meghallgatok, kezdve a Hannah Montanától, egészen a Falling In Reverse-ig. Szeretek olvasni és általában képes vagyok 500 oldalakat két nap alatt kiolvasni. Sokan utálnak mégis pozitív személyiség vagyok. Ha szoknyában vagyok Batmannek érzem magam. Ha meglátsz az utcán csakis zenét hallgathatok, mert mindig füles van a fülemben. Van egy kék pegazusom, amit karira kaptam és elromlott pedig nyeríteni is tudott, azzal terveztem felvenni egy filmet a moziban (miután Ashley leöntött sajtszósszal -.- *Kukorka fej*). Van egy legjobb barátnőm, aki egyben a testvérem is. (Szeretlek Lárva! <33) Imádom Cassandra Clare könyveit TEAM Will/JEM/Jace/Alec/Magnus/Henry/Gideon! :D Oh, és most épp beteg vagyok, plussz még kijött egy éve az Anatideaphobiám. :D

Hát, lányok, nagyon szépen köszönöm, hogy válaszoltatok a kérdéseimre és hogy beszélgettünk is egy jót! Kukorkának innen is jobbulást kívánok, Ashley-nek pedig drukkolok, hogy ne kapja el:) Nagyszerű élmény volt megismerkedni veletek!

A legjobbakat!
Vacak

4 megjegyzés:

  1. Mi is nagyon köszönjük és csak úgy zárójelben megjegyzem hogy én lakom neverlenden és Kukorkának üzenem hogy Gabriel kimaradt :P

    VálaszTörlés
  2. Ashley: Gabrielről meg van a véleményem te is tudod.
    Vacak: Nekünk is egy élmény volt veled beszélgetni. :D És ne reménykedj Ashleynek úgy is a képébe köhögök majd holnap. XD :D És ha írsz google+-on akkor még tovább hallgathatod a vidám megnyílvánulásaimat arról hogy beteg vagyok ;D.
    puszi: Kukorka :*

    VálaszTörlés