2013. szeptember 22., vasárnap

Sunshine B. ~ I'm #35

I'm
I'm
Részlet:


,,Egy lány. Egy lány volt a képen. Ez lett volna az utolsó tippem, hogy egy lány van a háttérben. Szememben rengeteg könnycsepp gyűlt össze és egyszerre utat törve maguknak folyni kezdtek az arcomon. Liam felállt az asztaltól és felém jött. Átölelt és hajamat a fülem mögé tűrve megszólalt.
- Dan, ez nem az aminek látszik- próbált megnyugtatni.
- Akkor -csuklott el a hangom. - Könyörgöm, mondd már el - ütögettem a mellkasát.
-Kicsim ne sírj - törölte le a szemfestéket. - Ő csak egy régi barátom, akit baleset ért. Amíg lábadozik felajánlottam neki, hogy lakjon nálunk.
- Ne haragudj csak.. csak.. - kerestem a szavakat.
- Ne mondj semmit. Szeretlek és örökké szeretni foglak. Mindig is az én kicsi szívem leszel. - mondta ezeket a biztató szavakat szorosan magához ölelve."

A történetről:

Csupán pár sor van eddig fönt, mint prológus, ezért előnyben  részesítettem Sunshine B. blogját. Danielle Peazer fanfic, mint azt az írónő mondta, s hogy tudja, hogy ebből nagyon sok van, de szerinte ez más lesz. Nem sok mindent tudunk meg a prológusod alapján, Sunshine, én is próbáltam a lényeget kihalászni belőle. Személy szerint én nem olvasok efféle fanfiction-öket, csak ha muszáj, de ha van aki szereti, akkor az nézzen be, hisz ki tudja, mi lesz még ebből.

Személyes megjegyzés: Sok a helyesírási hibád, amire figyelj oda! Leginkább csak szóköz- és vesszőhibák. A fogalmazásmódod jó, ígéretes, de ne félj többet is beleadni. A prológusodban lehetett volna egy kicsit több leírás, hogy legalább tudják az olvasók, mi fog várni rájuk.

Ölel:
Vacak

2 megjegyzés: