2013. szeptember 16., hétfő

Interjú #17 ~ Zsuu L. Storayne

Sziasztok!
Egy újabb interjúval jöttem ma hozzátok. A következő interjú alany nem más volt, mint az ismert Zsuu L. Storayne. Jó olvasást hozzá!

Interjút kérte: RoseK., Sunshine b.


1. Sokan olvassák az írásaidat. Milyen érzés, hogy ennyi ember várja nap, mint nap az újabb fejezetet?

Zsuu L. Storayne: Nagyon jó érzés és számomra ez annyira hihetetlen, hogy még mindig "O" betűs szájjal nézem a Blogger kezdőlapot. Tényleg, az első blogomban 25 fejezetre kaptam 10 feliratkozót, most meg ennyien várják azt, hogy én bepötyögjek pár Word oldalt és történeteim kibontakozzanak.. Csodálatos és hihetetlen érzés, szinte sírni tudnék a boldogságtól.

2. Mint látom, te is One Direction művekkel rendelkezel. Mi volt az első szám, amit hallottál tőlük? Illetve mi miatt szereted meg őket?

Zsuu L. Storayne: Igen, összesen kilenc 1D fanficcel "büszkélkedhetek", de abból már 1 tavaly augusztusban véget ért. Első szám.. hmm.. azt hiszem még az X Factoros Total Eclipse Of My Heart előadásuk, amit a mai napig nagyon szeretek! Mi miatt? A videó naplók voltak az okai ennek a 'szerelemnek'. Olyan hétköznapiaknak tűntek, mint bármelyik osztálytársam vagy fiú az utcáról. Csak öt fiú, akik élik az életüket csak más melójuk van. Csak szeretni lehet őket! :)

3. Ki a kedvenced az öt fiú közül? Miért? 

Zsuu L. Storayne: Nirry fan vagyok. Liam, Niall, Harry. Liam azért, mert már több, mint 1 éve példaképem. Niall annyira édes és kitartó, hogy őt csak szeretni lehet és Harold.. a göndör fürtöket ki nem szereti? Amúgy "viccen" kívül, mind az 5 fiút csodálom, hogy ennyi mindenen átmentek és még mindig bírják a "strappát". És a hangjuk.. napi 25 órát hallgatnám, ha lehetne. :)

4. Ismét egy gyakori kérdést fogok feltenni neked, amit már annyiszor kérdezni szoktam a
blogíróktól. Milyen érzés belekezdeni egy-egy fejezetbe?

Zsuu L. Storayne: Félek. Mindig félek belekezdeni egy - egy fejezetbe. Nem tudom, hogy milyen lesz és hogy milyen csavarokat fogok beleírni és sajnos senki -egyben én sem- nem tudja előre az olvasói véleményét. Az a fantasztikus az írásban (is), hogy én sem tudom, mi lesz benne, csak írom és írom.

5. Mi a legnagyobb álmod? 

Zsuu L. Storayne: Hogy rendezvény szervező legyek. Nincs konkrétabb álmom, csak ezt látom magam előtt.. és ezt nagyon tisztán! :)

6. Sokat gondolkodtál már azon, mi lenne, ha nem kezdtél volna el blogot írni? 

Zsuu L. Storayne: Depressziós lennék - vagyis erre jutottam. Tényleg, ha ezt a menhetetlen nagy mennyiségű haragot és szerelmet, ami bennem kavarog nap, mint nap nem írhatnám le én egy szomorú albumot hallgatva, sírnék a sarokban!

7. Melyik kedvenc könyvhős nőd szerepébe bújnál a legszívesebben?

Zsuu L. Storayne: Most mindenki rávágná, hogy Reni az SZJGből... én is elsőre, de inkább azt mondanám, hogy a Beach Girl nevű sorozatból Mara, mivel nyári munkája során egy híres családnál babysitter (imádom a gyerekeket) és a szerető gyerekek közül ott van a legnagyobb Ryan, a helyes, szexi hajós fiú akivel az egyik kötetben pucéran fürdik. Hát mi ez ha nem mázli?

8. Ki a kedvenc színészed, illetve énekesed? 


Zsuu L. Storayne: Színész(ek) abszolút Jim Carrey és Adam Sandler. Énekes... Justin Timberlake, Demi Lovato, Ellie Goulding, Macklemore és Ed Sheeran. Kicsit több lett, mint egy.

9. Mit üzensz azoknak az embereknek/leendő bloggerináknak, akik nem mernek belevágni az írásba?

Zsuu L. Storayne: Azt, hogy írjanak és olvassanak. Ne féljenek valami újba belevágni és sose adják fel, mivel a cél mindig a harc után van és a világosság előtt, mindig a sötétséggel kell szembe nézni. Adják ki magukból, ami bennük van, azt az erőt és energiát, majd kápráztassák el a Blogger világot valami fantasztikussal!

10. Mesélnél magadról? (Elég néhány mondattal is.)

Zsuu L. Storayne: Egy 15 (és fél) éves lány vagyok, aki a tizedik évfolyamot járja az iskolában. Tele vagyok álmokkal és van egy kitűzött célom is, amit ha törik ha szakad, beteljesítek. Jelenleg 4 bloggal büszkélkedek, amikre büszke is vagyok. Remélem ennyi elég lesz, ja és imádom az olvasóim! :)

Bónusz kérdés: 

Mi a kedvenc számod?

Zsuu L. Storayne: Zene vagy sima? Mert a sima az a 14 és 17 a zene meg.. mindig más, de most Macklemore - Wings száma nagyon tetszik!

Mikor kezdtél el írni?

Zsuu L. Storayne: Elég rég volt, 1 év és 1 hónapja kb... nem emlékszem. :)

Mit üzensz az olvasóidnak?

Zsuu L. Storayne: Azt, hogy imádom őket és köszönöm azt a sok támogatást amit kommentbe, illetve a facebook csoportban érkezik felém! <3

Kérés:

Küldenél egy képet a kedvenc One Direction tagodról?

Zsuu L. Storayne: Lehetetlen kértél, de megoldottam! :D


Kedves Zsuu! 
Nagyon szépen köszönöm, hogy válaszoltál a kérdésekre. Komolyan mondom, tényleg jó ilyen formában is megismerkedni a bloggerinákkal.:) Benned ugyanis egy nagyon kedves és segítőkész lányt ismerhettem meg a kérdések alapján, aki imád írni és hálás az olvasóinak.:)

Millió puszi:
Molly

2 megjegyzés:

  1. Drága Molly!
    Itt is megszeretném köszönni a felkérést, nagyon sokat jelent. :) <3
    Ölel, Zsuu L. Storayne

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Zsuu!
      Inkább én köszönöm, hogy válaszoltál a kérdéseimre. :)<3

      Törlés