2013. szeptember 15., vasárnap

Vivieen ~ A látszat csal #33

A látszat csal
A látszat csal

Részlet:

Még soha nem szerettem senkit sem ennyire, mint Őt. Igen, bátran mondhatom, hogy szeretem Őt. És a legrosszabb mindenben, hogy szinte semmit sem tud rólam, mert félreismertettem magam. - Zayn Malik

Nem tudom, mit mondhatnék. Minden egyes pillanatban hiányzik a szeretete. Még akkor is, ha mellettem van. Ismerem Őt, és tudom, hogy úgy érez mint én. Mindig őszinte velem, és ez jó, hiszen egy kapcsolatot nem lehet hazugságra építeni. - Lana Bee Hollis

A történetről:

Adott négy ember, s két párkapcsolat. Mindkettő párkapcsolatnak vége szakad, s a négy emberből csak kettő érzi magát rosszul. Vajon miért?
London kis város. A többi városhoz képest kicsi. Nem elég nagy ahhoz, hogy elkerüljék egymást. Minden vég egy új kezdet. - szokták mondani, és ez ez esetben is így volt. A szerelem a legcsodálatosabb dolog. Egyben a legrosszabb is. Miért? Miért ilyen az élet? Lana Bee Hollisra szakad a világ legtöbb problémája, és nem tudja egyedül kiverekedni magát belőle. Zayn Malik csak úgy csillog a hírnévben, és boldognak látszik. De nem az.
Ketten képesek átmenni minden nehézségen. De milyen áron? A kérdés az, hogy megtudják-e tenni? Megtenni azt, hogy átnéznek mindenen. Átnéznek a problémákon, a lesifotósokon, és a családon. Képesek lesznek hamissá varázsolni a szerelmüket? A szerelmüket, mely örökké tart. A szerelmüket, amely egy halom problémára épült. De hol itt a hiba? Teljesen őszinték voltak egymással?

Nos, először tartottam a történettől, hisz fanfic, de kellemes csalódás ért már az első fejezetnél. Vicces és fordulatos. Remekül ki lett dolgozva. A negyedik fejezet volt a kedvencem, sőt a legviccesebb. :D

Személyes megjegyzés: Észrevettem, hogy olykor ugrálsz múlt és jelenidő között. Egyéb helyesírási hibát nem találtam benne.

+ egy feliratkozód:
Vacak

2 megjegyzés: