2013. szeptember 15., vasárnap

T. Mártii ~ Nobody's Perfect #34

Nobody's Perfect


Részlet
"Kora reggel arra ébredtem, hogy valaki őrülten csenget és nem hagyja abba. Idegesen ránéztem a telefonomra, ami nem mutatott semmit csak feketeséget. Nem csodálkozok, hogy tönkrement, hiszem már négy éves. Nagyszerű. Elindultam az ajtó felé a pizsimben, lassan kinyitottam azt, majd két középkorú férfit pillantottam meg. Kicsit megrémültem. Kikerekedett szemekkel néztem a két furcsa embert, mire az egyik megszólalt."

A történetről
"A nevem Lea Smith, 18 éves vagyok. Szegény családban nőttem fel, de én és a családban senki nem foglalkozott azzal, hogy nincs pénzünk, mert szeretetben nagyon is gazdagok voltunk. Én vagyok a szüleim egyetlen lánya, ezért próbáltak mindent megadni, amire szükségem volt, és én ezzel nagyon is elégedett vagyok. Mi így hárman nagyon szoros kapcsolatot ápoltunk egymással." Nagyon hangulatos kis történet, felemelő érzés volt olvasni, hogy a fiúk végre "normális", hétköznapi emberek. Maga a sztori egy kissé borongós hangulatú, szóval a komor műfajt kedvelő olvasóknak ajánlom, de nekik nagyon! :) Ide nem is tudok mit írni, jó kis olvasnivaló! :) Mondjuk, Lea egy nagyon aranyos, bár kissé búskomor lány, aki nagyon szimpatikus, szerintem Zayn egy seggfej, Anna meg mint egy betépett Csingiling... :D Mindenesetre, én nagyon bírtam, és ezek után is nyomon foglak követni. :)

Személyes megjegyzés
A fejléced nagyon szép, és a háttérhez is tökéletesen illeszkedik, a betűtípusod pedig csak dob egyet a blogod hangulatán. Amire szerintem nagyon figyelj oda, azok a vesszőhibák, mert akad belőlük. Lehet, hogy szőrszálhasogató vagyok,  de engem nagyon szoktak zavarni. Egyetlen egy dologba tudok még belekötni, de tulajdonképpen ezt is csak azért, hogy nehogy túl rövid legyen ez a bejegyzés: A történet elején észrevettem, hogy váltogatod a jelen és a múlt időt, és ez (véleményem szerint) nem tanácsos, mert zavarhatja az olvasókat. Ezt is csak kb. a 10. fejezetig találtam, utána már egyáltalán nem! ;)

Sok puszi:
Yesaya

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése