2013. szeptember 5., csütörtök

Zsófi Velki ~ P.S. I love You! #31

P.S. I love You

 Részlet:

"Halál,magány,egyedüllét,csókok,szerelem,csalódottság,barátság,bulik,alkohol,drogok.Mindenkinek megvan a saját és egyedüli története. Valakinek jobb..valakinek rosszabb.De senkinek sem egyforma. Belegondoltál milyen elveszíteni egy számunkra fontos embert egy pillanatról a másikra? Milyen ha a tökéletes élet romokban hever? Amikor már az ember az alkoholért és a drogokért nyúl egy-egy buli alkalmával?
Ebben a történetben mindet megtudhatod...de egyet ne feledj! Mindig van egy személy aki a levél végére szívesen írná rá hogy P.S.I love you!"

A történetről:

One Direction fanfic, szóval eléggé megijedtem, mikor elkezdtem olvasni. A fiúbanda nem éppen a szívem csücske, de szerencsére nem volt semmi problémám, kellemeset csalódtam. Kicsit nekem is furcsa volt, hogy Sophie nem ismerte fel Zayn-t, ráadásul még csak meg sem lepődött, mikor megtudta, hogy ki Ő, de biztos vagyok benne, hogy nem Sophie az egyetlen, aki nem ismeri az 1D-t! :) Talán egy kicsit csak az zavar, hogy minden olyan gyorsan történik, húzhatnád a cselekményeket egy kicsit tovább! :)

Személyes megjegyzés:

A vesszőhibák engem nagyon zavarnak, rengeteg van belőlük! A szöveget állíthatnád sorkizártra, és figyelj oda az igekötőkre is, mert nagyon feltűnő, ha nem helyesen van leírva. Sokszor csak tőmondatokat használsz, ez is zavaró lehet az olvasók számára. A fejléccel és a sablonnal minden rendben van, azokba nem tudok belekötni. Ha megkérsz egy barátot, hogy nézze át a történeted, és gyakorolsz még egy kicsit, nagyszerű író lesz belőled. Látok benned fantáziát! :)

Sok sikert a továbbiakhoz:
Yesaya

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése