2013. október 18., péntek

Mia ~ Hope design with us #38


Hope design with us



Kedves Mia!


Nem igazán tudom, mit írjak neked, de igyekszem összeszedni a gondolataimat. Ez nem a szokásos kritika lesz, hisz a te blogod nem történetírással foglalkozik, szóval megpróbálok ehhez mérten elmondani neked a véleményemet. :)

Nagyon tetszik az, amit csinálsz, de komolyan! Eszméletlen tehetséged van ezekhez a szerkesztős dolgokhoz, és ezért irtó módon irigyellek! Nagyon jó ötletnek tartom, hogy nem csak egy dologgal foglalkozol, hanem írsz kritikákat és interjúkat is. Ebből arra következtettem, hogy elég sokoldalú vagy. (Ez már majdnem gömb :D). A Design is nagyon tetszik, de ami kifejezetten bejön, az a jelenlegi fejléced. Az a tipikus "a kevesebb néha több", olyan egyszerűen nagyszerű. Szóval csak így tovább, remélem soha nem fogod megunni, vagy elhanyagolni ezt a blogot! :)

Szeretettel ölel
Yesaya

3 megjegyzés:

  1. Kedves Yesaya!
    Most tértem vissza a crushoz, mert éppen az következett be az elmúlt 2-3 hétben amit reméltél, hogy nem fog...:// De nyugi :D Visszatértem :)
    ÉS NAGYON KÖSZÖNÖM A KRITIKÁT? LELKET ÖNTÖTTÉL BELÉM :D

    VálaszTörlés
  2. Heló! Nagyon tetszik a blogod! Szívesen olvasgatom majd az új bejegyzéseidet.
    Ha érdekel nézd meg az én blogomat is!
    http://mylifeblog.web4.hu/
    Puszi: Viki

    VálaszTörlés
  3. Wáááá~ Az ott BLOCK B?! OMG!!
    Khm.. Bocsánat, hogy csak így betörtem.. De AZ OTT BLOCK B!!
    Miért nem működik a link? T.T Neeeeeeeeeeee.... QoQ

    VálaszTörlés