2013. október 7., hétfő

Interjú #21 ~ DestinyB


Kedves Olvasók!
Ez lenne Molly utolsó interjúja, amit megkért, hogy tegyek ki. Miután Molly elbúcsúzott, az Interjúk készítését Ági vállalta át. Remélem élvezni fogjátok!

DestinyB
Interjút kérte: Judit




1. Miért kezdtél el írni?

DestinyB: Mielőtt elkezdtem volna írni, sok blogot olvastam és végül úgy döntöttem, hogy én is megnyitom a saját kis történetemet.Persze, sokat vacilláltam, hogy belekezdjek-e vagy ne, de az ismerősök biztató szavai segítettek a döntésben.

2. Milyen érzés, hogy minden egyes fejezet alatt vár rád néhány komment?

 DestinyB: Nagyon örülök a véleményeknek. A pozitívak adnak egy jó nagy adag energiát és arra késztetnek, hogy minél hamarabb írjam a következő részt, mert az olvasók várják. A negatívakból pedig tanulok, okulok.

3. Rengeteg blogos kéri az olvasóit, hogy írják le a negatív véleményüket. Te már kaptál az olvasóidtól építő kritikát?

 DestinyB: Igen, volt már rá példa.Úgy gondolom, hogy mindig szükség van kritikára, negatívabb véleményre, mert sosem lesz tökéletes az írásom. Mindig is maximalista voltam, ezért mielőtt felteszek egy újabb részt, többször átolvasom.

4. Mi segít a fejezetek megírásában?

 DestinyB: Leginkább valamilyen zenét hallgatok írás közben. Van úgy is, hogy az egész fordítva történik. Például éppen egy muzsika szól a hangfalamon és elkap az ihlet. Gyorsan leülök a laptop elé és gépelni kezdek. Legsűrűbben este írom a történetet, mert nappal egyáltalán nem érzem írós kedvemben magam.
 
5. Mi alapján választottad ki Ariana karakterét?

 DestinyB: Gondolom, itt Selena Gomez-re célzol. Nos, őt már régóta szeretem és nem csak, mint előadót, hanem mint embert. Nincsenek botrányai és szerintem nem szállt el a sikertől.

6. Hogyan találtál rá a One Directionra? Valamint, ki a kedvenced közülük és miért?

 DestinyB: A VIVA-n láttam a What Makes You Beautiful című klipjüket/dalukat és utána rákerestem az interneten. Megszerettem őket és ez a mai napig tart.

7. Általában mivel töltöd el a szabadidőd egy részét a tanuláson és az íráson kívül?

DestinyB: Leginkább hétvégén van időm kikapcsolódásra, ilyenkor találkozok a barátaimmal. Szórakozóhelyekre látogatunk, vagy egymásnál jövünk össze egy lazulós estére. Ha az idő megengedi, akkor biciklizünk, sétálunk.

8. Tervezel a jövőben egy új történetet? Ha igen, akkor mit fogsz/mit szeretnél írni: fanfictiont, vagy saját szereplős történetet?

 DestinyB: Nemrég elkezdtem egy új történetet. A sztori teljesen eltér a Nobody compares to you-tól, mert igaz, hogy abban is Harry szerepel, de egyáltalán nem híres. Nincs is benne One Direction és Harry-n kívül csak Niall szerepel benne, de ő is hírnév mentes.( Ha szabad beiktatnom egy reklámot, akkor ez az: I never tought it would be you)

9. Mennyire izgulsz egy - egy fejezet feltevése előtt/után?

 DestinyB: Előtte nem izgulok, de utána mindig ideges vagyok egy kicsit. Volt már olyan, hogy egyik este feltettem a következő részt és másnap négyszer is felnéztem, hogy csekkoljam a visszajelzéseket.

10. Mesélnél magadról? (Elég néhány mondattal is.)
 DestinyB: Teljesen átlagos lány vagyok. Szeretek táncolni, gördeszkázni, zenét hallgatni és a barátaimmal lógni. Segítőkésznek, őszintének, makacsnak, dilisnek és "ami a szívemen, az a számon" embernek tartom magam. Zenei téren mindenevő vagyok, de főként a pop és a rock az, ami minden nap pörög a lejátszómban. A sport is érdekel, focit és Forma1-et nézek rendszeresen.

Bónusz kérdések

Mi a legnagyobb célod?

 DestinyB: A legfőbb célom mostanában a nyelvvizsga megszerzése, illetve előrehozott érettségi letétele. Szeretnék a későbbiekben egyetemen tanulni és külföldön dolgozni.

A családod, vagy a barátaid tudják, hogy írsz?

 DestinyB: Igen, tudják és abszolút pozitív véleménnyel vannak róla. Mármint arról, hogy írok és nem arról, amit írok. Nem olvassák a blogomat, de talán jobb is.:D

Milyen zeneszámokat szeretsz leginkább hallgatni.

 DestinyB: A történetemből automatikusan adódik, hogy a One Direction favorit. Rajtuk kívül szeretem Rihanna, Bruno Mars, Macklemore, Eminem, Ed Sheeran, Taylor Swift és a többi hasonló előadó dalait is. Ha mindet felsorolnám, itt ülnék holnap reggelig.

Kérés

Küldenél pár linket az általad olvasott kedvenc blogjaidról?

DestinyB: Blogok, melyeket olvasok:
Jelen pillanatban ezek jutottak eszembe.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése