2013. október 2., szerda

Rosiie* ~ Dark Side #37


Dark Side

Részlet

„- Akkor ennyi? - kérdeztem a patakokban zuhogó könnyeim közül.
- Igen. Ennyi Caroline. Vége.
Ezek voltak az utolsó szavai. Vége van. Senki nem tud megvigasztalni. Hiszen mégis csak ez volt az első igazi, tartós kapcsolatom! Annyi küzdelem, áldozat és fájdalom után egyszerűen feladta. Az én lábaim alól pedig kezd kicsúszni a talaj.”

A Történet

Felüdülés volt, hisz bár semmi bajom az 1D-vel, kicsit elkeseredtem, hogy mindenki csakis a fiúbandáról fantáziál. Igen, ez egy valódi VD fanfic, méghozzá elég jó. Igaz, egy kicsit rövidnek találom a fejezeteket, de ez valószínűleg csak azért van, mert elég hamar végeztem vele. Tehát ide nem is tudok mit írni, jó és pont. :)

Személyes megjegyzés

Megmondom őszintén, nekem nem tetszik a Design, valahogy bántja a szemem a vörös. Ez persze csak egyéni vélemény, nem azt jelenti, hogy nem jó. A fejléced nem rossz, bár én  úgy látom, egy kicsit el van méretezve. Az idézet gyönyörű, de rakhatnád az oldalmodulok közé, hogy így is egy kicsit bővüljön, mert elég üresnek tűnik nekem.

További sok sikert:
Yesaya

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése